6 Mayıs 2012 Pazar

El Boyama Ayakkabı - Sualtı Aşkı / Hand Painted Shoes - Underwater Love

Bahar deyince gökkuşağı, kelebekler, kiraz çiçekleri aklıma geliyor. Şimdi ise sıra yaz mevsiminde. Tamam çok aceleciyim biliyorum:) İşte bu da yeni tasarımımın teması. Mavi ayakkabılarda deniz temasının hoş duracağını düşündüm. Umarım siz de seversiniz:) İyi haftalar.
Bilgi ve sipariş: lumosdesign@gmx.com
----------------------
In the spring time rainbow, butterflies and sakura comes to my mind. And for the summer its time for the sea world. So here is the theme of my last shoe design, underwater. Hope you'll like it. Have a nice week!
For purchase and info: lumosdesign@gmx.com




6 yorum:

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Beğenmemek ne mümkün:)el emeği göz nuru şahaneee:)Mutlu akşamlar ve de çok iyi haftalar diliyorum.

zeynep dedi ki...

Deniz temalı ayakkabılar çok şık olmuş canım , çok zevklisin .
Sevgiler.

Lumos Design dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Lumos Design dedi ki...

@hikayelerdirgeriyekalan; yaşasın ^^ çok teşekkür ederim:)) sevgiler:)

@zeynep; çok teşekkür ederim, o senin zevkliliğin diyorum:))

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ben de çok beğendim. Tam yaza uygun. Su altı temalı ürünleri hep çok sevmişimdir su altında rahat edemesem de:) şu nefes problemimi halletmeyi başarabilsem suyun altında yaşayabilirdim sanırım:)Ellerinize sağlık harika:)

Lumos Design dedi ki...

çok teşekkürler Tuğba, beğendiğinize çok sevindim. yaşamak bazında olmasa da arada ufak dalışlarla bu isteğinizi bi nebze gerçekleştirebilirsiniz belki:))