14 Ocak 2012 Cumartesi

Polymer Clay Sculpture - Bremen Musicians / Polimer Kilden Breman Mızıkacıları

Sonunda ben de ufak çaplı bir nasıl yapılır postu yapayım dedim. Postu, trt'deki origamici teyze gibi "Burada hazır yapılmışı var" şeklinde sonlandıracağım. Konumuz polimer kil heykel (aslında heykel sözcüğü bunun için çok iddialı ama ne desem bilemedim). Hep takı yapıcak değiliz ya işte size Bremen Mızıkacıları'nın "biraz" küçültülmüş versiyonu:) Önce aliminyum teli basit bir iskelet halinde şekillendirdim. Etrafını bantladıktan sonra (yoksa kil metale tutunmuyor) polimer kili parça parça iskeletin etrafına ekledim. Daha sonra kabaca vücut ortaya çıkınca da yüzü, ayakları vs. şekillendirdim. Ben kili pişirilen değil havayla temasta kuruyanlardan kullandım. Bir gün bekledikten sonra kil iyice kuruyup katılaşıyor. Bu aşamada da akrilik boya kullanarak boyadım. İsterseniz boyanın dayanıklılığını arttırmak için vernik de sürülebilir. Sonunda da arka fon hazırlayıp minik arkadaşlarla fotoğraf çekimi gerçekleştirdik:)
--------------------
I prepared a tutorial this time (not about jewelry but polymer clay sculptures). I prefered to make a little version of Bremen Musicians. First I made a structure with an aliminium wire. I straped all the wires with a sticky tape. After that I added the clay. I shaped the face, legs etc. This one was an air-dry clay so no need to oven baking. It took about 24 hours to dry for the clay. Then I painted the sculpture with acrylic paint. You can also use glaze after painting. After all I prepared a background and made a photoshoot with the little guys:)



7 yorum:

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Ellerinize emeğinize sağlık,çok güzel.

Lumos Design dedi ki...

beğendiğinize sevindim, çok teşekkürler:)

Kiymet dedi ki...

cooooooooooooook guzeller, sayfani cok begendim:D iyiki buldum seni:D
takipteyim canim
bende severim boyle el emegi goz nuru kucuk seyleri:)

Sevgilerimle
Kiymet

zeynep dedi ki...

emeğine sağlık canım , çok sevimli olmuşlar .

Lumos Design dedi ki...

@Kıymet; yaşasın ne güzel yorum bu böyle:))) çook teşekkür ederim, sevgiler:)

@zeynep; teşekkürler, ben de postlarını zevkle takip ediyorum:)

AslıASLI dedi ki...

Çok begendim gerçekten nefis bir çalışma olmuş :) ellerine saglık..

Lumos Design dedi ki...

Aslı teşekkürler, çok naziksin:)