27 Kasım 2011 Pazar

Kardan adam yapalım burnuna havuç takalım! / Snowman

Kış koleksiyonumuz huzurunuzda ta taaaaaaaa! Rengarenk bereli, atkılı minik kardan adamlarım pek güleryüzlü. Noel Baba'nın kırmızı burunlu ren geyiği Rudolf kolye olmuş sizi bekler. Kar tanesi yüzüklerde kolyeleri yalnız bırakmaz. Cermodern mağazası Cershop'da. Bir kısmı da etsy dükkanımda.

Hey guys! Here is our new winter collection. Snowmans with color beanies, Rudolf the rednosed reindeer as a nice necklace and snowflake rings. Would be nice gifts for Christmas and new year. Some are in my etsy store.














6 yorum:

zeymurancafe dedi ki...

çok guzel olmuşlar yaa kardan adamlara bayıldım harıka,bende becerebılır mıyım acaba bu kardan adamları yapmayı,zor gorunuyor ama yine de denemeden bılemem:) sevgıler canım

zeynep dedi ki...

becerikli arkadaşım benim , ren geyiğine ve yüz ifadesine bayıldım , çok tatlı , ellerine sağlık canım.

Lumos Design dedi ki...

@zeymuran sizin o nişastalı poğaçaların görünümüne bakarak kardan adamların da güzel görüneceğine inanıyorum:)))

@zeynep güzel yorumun için çok teşekkür ederim zeynepcim:))

Laura_Maradam dedi ki...

Awww your creations are lovely!!
xxx

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Bu ren geyiği kolye çok güzelmiş.Ellerinize sağlık:D

Lumos Design dedi ki...

@laura; thank you so much!

@Elif; teşekkürler, beğendiğinize sevindim:))