22 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatil Dönüşü, Yeni Baykuşlar / Back from Holiday, New Owls

Antakya'da geçen güzel ve farklı bir tatilin ardından işe döndüm. Sonrasında ise "Bilge Baykuşlar" kolye koleksiyonuma yeni katılan, tasarladığım dört baykuşu görücüye çıkarıyorum:) Fotoğraflara tıklayarak satıldıkları sitelere ulaşabilirsiniz.

After a great week spent in Antakya, a city from the southern coast of Turkey, am back and have some newbies to show you. Yes, four new owls from my "Wise Owls" necklace collection. Hope you like them. You can click on the photos of the green and yellow items to go to my Etsy shop.








4 yorum:

zeynep dedi ki...

Hoşgeldin . Gene harikalar yaratmışsın . Ellerine sağlık .

Lumos Design dedi ki...

Hoşbulduk Zeynep, çok teşekkür ederim:))

çeşnici Handan dedi ki...

Çok şekerler bayıldım bunlara ellerine sağlık.

Lumos Design dedi ki...

Handan hanım biraz geç gördüm mesajınızı, çok teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim.